sreda, 4. november 2015

TOP3 145. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v







najbolj kreativno izrazile












ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 
Trgovina
vsem trem podarja naslednjo nagrado:



Nagrado za prvo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja 
"generalna"  MAVELU  
dobi .....
cvetoči travnik, ČESTITAMO!!!



Nagrado za drugo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalni"  USTVARJALNI DOTIK   
dobi .....

Lea ustvarja, ČESTITAMO!!!


Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

12 komentarjev:

  1. ČESTITKE vsem....TEŽKOOOOO JE BILO IZBRATI....čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Drage TOP3, iskrene čestitke za vaše čudovite izdelke. Verjamem Mojci, da delo ni bilo lahko. Sem pa vesela, da sem bila tudi jaz naključno izbrana za nagrado in sem jo zeeeloooo vesela. Hvala tudi "računalniku". Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke tudi z moje strani. Krasne ste bile.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, hvala!!! Verjamem ti Mojca, da je bila izbira težka, tudi sama sem, ko sem bila gostja Craftalnice videla, koliko dela je s tem, tako da kapo dol Andreji in Lili, da vse skupaj peljeta, hvala punci:)))
    Pa čestitke vsem ostalim, krasni izdelki! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke vsem trem za TOP3 in obema izžrebankama.
    Lep pozdrav vsem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izbranim dekletom in srečnima izžrebankama iskrene čestitke! Res je bilo toliko lepih voščilnic, je z veseljem pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke vsem. Sem se pa kar nasmejala, ker sem sama pri sebi, ko sem pregledovala izdelke, tudi vse tri TOP3 enake izbrala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super izbor za TOP3. Čestitke vsem! :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Super izbor in cestitke vsem! Izbira je bila zagotovo teska

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooooo, hvala vam, da ste mojo voščilnico uvrstile med TOP3. Sploh ne veste kako zelo sem vesela tega... ste mi dale prav nov zagon za ustvarjanje.
    Med toliko čudovitimi izdelki je bilo sigurno težko izbrati in sem resnično vesela tega priznanja. Hvala vam in seveda čestitke tudi vsem ostalim.

    OdgovoriIzbriši
  11. Drage ustvarjalke, hvala za vse komentarje in izbor v top 3. Hvala tudi za nagrado. Vsem vam želim uspešno ustvarjanje naprej!

    OdgovoriIzbriši