sreda, 14. oktober 2015

Izziv #145: JESENSKO LISTJE


Prav lepo pozdravljeni!
Hvala vam za vseh 98 čudovitih prijav na roza pentljo iz prejšnjega izziva. Samih pentelj je pa mnogo več :)
Krasne ste bile.



V tokratnem izzivu bomo jesensko obarvani, zato se izziv imenuje


JESENSKO LISTJE


Na izdelku želimo videti čimveč jesenskega listja.
Lahko je odtisnjeno na dizajnerskem papirju, lahko je kot štampiljka ali kot izrezek iz šablone ali luknjača, ali pa kot drugačen dodatek ali izdelek.



SPONZOR MESECA OKTOBRA
je spletna trgovina

Darilnica Klavdija je del podjetja Storitve Klavdija in je rastla čisto tiho in počasi, bila je moj prosti čas, moja peta ljubezen. V aprilu bomo pihali 5. svečko,  zato nas le spremljajte, ker se bo celo leto dogajalo marsikaj zanimivega. Vsak dan sem vesela in hvaležna, ker med ustvarjalkami resnično ni dolgčas. Trgovinica ponuja končne izdelke slovenskih ustvarjalcev ter ustvarjalni material za papirčkanje, nakitkanje, modeliranje in šivanje. Z vsakim dnem rastemo in upam, da vam bom vedno lahko ponudila nekaj novega in zanimivega.
Najdete me na www.darilnica-klavdija.si ali FB strani (https://www.facebook.com/darilnicaklavdija.si?ref=hl). Po predhodnem dogovoru, pa me lahko obiščete tudi na Viru pri Stični, kjer si bom z veseljem vzela čas za vas.
Vaš trud bo tudi tokrat nagrajen. Darilnica Klavdija vsem iz TOP3 podarja naslednjo nagrado : 


Nagrada za prvo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalna" MAVELU  je 


Nagrada za drugo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalni"  USTVARJALNI DOTIK  je:


Ne pozabite, da lahko na en izziv prijavite kar TRI nove izdelke in si tako povečate možnost nagrade.


Čas za prijavo se izteče v 
torek, 27.oktobra 2015, ob 23.55



V mesecu oktobru z nama kot gostja ustvarja:









3 komentarji:

  1. Lili in Andreja, prava tematika, ob pravem času. In da ne govorim kako čudovita sta vajina izdelka. Mojca, tebi pa najprej čestitke za GD saj si titulo res zaslužiš. Noro dobra izvedba tudi tokrat. Bravo. Pozdravček. Damjana

    OdgovoriIzbriši
  2. Na "kožo pisan" oz. letnemu času primeren izziv sta pripravili. :-) Inspiracijski izdelki so prava paša za oči. Čestitke Mojci, ki tokrat ustvarja z vama!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala punci....Sonja, tista gajba pira pa sledi....samo da se srečamo.
    Opravičila bi se vsem ustvarjalkam, ki boste poslale izdelek preko facebooka....mojega komentarja žal ne bo, ker naša tega NIMA. Ogledala pa si bom, brez brige. čao

    OdgovoriIzbriši