sreda, 18. april 2018

Izziv #209: DIZAJNERSKI PAPIR


Prav lepo pozdravljeni! 
Hvala vam za vse prijave na prejšnji izziv. 
Lepo ste ustvarjale.


Hkrati pa se zahvaljujemo vsem, ki ste se udeležile našega srečanja. Druženje je bilo prijetno in polno pozitivne energije ... spet čez leto dni.




Temo novega izziva je izbrala LILI in se imenuje

DIZAJNERSKI  PAPIR

Na izdelku uporabite vsaj en list potiskanega papirja.




SPONZOR MESECA APRILA
je spletna trgovina
FRÄULEIN Erdbeerli
Pozdravljeni, moje ime je Martina in živim zelo blizu Slovenije, v enem mojih najljubših krajev za obisk, v Celovcu. Imam globoko povezavo s Slovenijo, zato sem vesela, da sem lahko del CRAFT-alnice v mesecu aprilu. Sem Stampin 'Up! demonstrator že približno 3 leta. Všeč mi je ustvarjanje s Stampin 'Up!, ki mi omogoča dodaten zaslužek. Stampin 'Up! ponuja široko paleto izdelkov, ampak tisto, kar mi je najbolj všeč je, da se vse ujema! Naša barvna družina je tako lepa in pri nas lahko dobite papir, črnilo, trakove, okraske, ... v vseh 50 odtenkih Stampin 'Up! Rada imam svojo službo. 
Upam, da bo srečni zmagovalec našel nekaj lepih izdelkov v naših katalogih! Če želite preveriti trenutne izdelke, preprosto skočite na moj blog, kjer obstaja povezava do katalogov! Mimogrede, ponujam zelo nizke stroške dostave. Kontaktirajte me, če vas zanimajo naši izdelki! Tukaj je povezava do mojega spletnega dnevnika: http://www.fraeuleinerdbeerli.at/ 


Vaš trud bo tudi tokrat nagrajen in sicer bosta dve naključno izžrebani prejeli naslednjo nagrado trgovine
 FRÄULEIN Erdbeerli




Ekipa CRAFT-alnice bo izbrala tudi TOP3, jih objavila v zmagovalni objavi ter jim podelila značko TOP3.



Članice CRAFT-alnice pa se zahvaljujemo trgovini
 FRÄULEIN Erdbeerli za prejeti sponzorski material s katerim ustvarjamo na izzivu.



Sedaj si pa oglejte kaj smo vam pripravile na ogled:



Izdelek je pripravil tudi mesečni sponzor
FRÄULEIN Erdbeerli


 
Aprilska gostja
Barvito malo mesto






ki je danes žal zadnjič z nami.
Hvala za čas, ko si bila z nami :)






1. Prijavite lahko 3 svoje izdelke.
2. Izdelek mora biti nov in še ne objavljen.
3. Na izdelku mora biti  poudarek na temi izziva 
oz. tema mora biti osrednji del. 
4. Naš izziv lahko kombinirate s katerimkoli drugim tujim izzivom.
5. Prijava naj bo z direktno povezavo do izdelka.
6. V objavi dodajte povezavo do našega izziva.
Čas za prijavo se izteče v torek, 1. maja 2018, ob 23.55



4 komentarji:

  1. Čudovite inspoiracijske voščilnice in zanimiv izziv - bo treba v akcijo :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne voščilnice ste ustvarile punce. Zelo sveže barve....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala in lepo, da si se nam pridružila tudi ti :)

      Izbriši