sreda, 14. februar 2018

TOP3 203. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v



203. izzivu SLIDER




najbolj kreativno izrazile



oldpunca



Ma-Mi



Marjeta B




ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 




Naključno izžrebani, ki prejmeta nagrado trgovine ZARTEE




pa sta:


Narobe hiša - Nataša


in



Ustvarjalni oblački



ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se obe oglasita.

9 komentarjev:

  1. Hvala za izbor med top3. Čestitke ostalim nagrajenkam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spoštovana komisija, najlepša hvala za izbor med top 3. Čestitke ostalim nagrajenkam za njihove izdelke. Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga dekleta, najlepša hvala za priznanje moji voščilnici. To mi res veliko pomeni. :-)
    Čestitke vsem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke zmagovalkam.Vesela sem,da sem tudi sama med nagrajenkami....hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iskrene čestitke vsem nagrajenka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke nagrajenkam za zanimive izdelke!

    OdgovoriIzbriši