sreda, 25. oktober 2017

TOP3 196. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v



196. izziva SKICA




najbolj kreativno izrazile



*Urška*



Keti's Projects



Moje drobtinice23



ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 

Trgovina
NAJLEPŠI PAR
vsem iz TOP3 podarja naslednjo nagrado:

Prav tako pa nagrado prejme tudi ena naključno izžrebana in to je:



maricast , ČESTITAMO!!!




Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

Odpišemo vam, ko se oglasite vse štiri.

6 komentarjev:

  1. Oooo, hvala punce. Krasen izbor. Skica je bila res krasna za uporabit!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiii,prav polepšale ste mi dan punce.Vesela do neba in še čez :) Čestitke tudi ostalim nagrajenkam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Juhu hvala drage moje CRAFT-alke. Zelo zelo vesela in hvaležna. Z veseljem odstopim nagrado kateri drugi. Jaz namreč že imam šablonco Danes je tvoj dan, ki sem jo ravno tako dobila na žrebu pri Tini :) Res sem srečnica <3 <3 <3
    Čestitke še moji svakinji Urški in Ketsi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danica, zelo lepo od tebe :) Ampak smo mnenja, da nagrada pripada tebi, morda se lahko kako drugače dogovoriš s Tino ali pa šablonco podariš kar sama nekomu ...

      Izbriši
  4. Super izbor v TOP3! Čestitke vsem. :-)

    OdgovoriIzbriši