sreda, 7. september 2016

TOP3 167. izziva


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v




167. izzivu FANCY FOLDS




najbolj kreativno izrazile



Hiška iz papirja



Oldpunca



Urškine čestitke




ČESTITKE VSEM TREM!!!
Na svoj blog lahko dodate slikico TOP3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste TOP3 osvojile. 
Trgovina
USTVARJALNI DOTIK
vsem trem podarja naslednjo nagrado:

 Prav tako pa darilni bon dobi tudi 
naključno izžrebana sodelujoč
in to je .....

cheiro urgia ČESTITAMO!!!



Nagrajenke!


Z  E-naslova, ki ste ga navedle ob prijavi na izziv,

se nam oglasite v CRAFT-alnici: craft.alnica@gmail.com.

Časa imate teden dni, torej do objave novega izziva.

9 komentarjev:

  1. Čestitke punce. Dobra izbira, kot vedno.
    Eno prošnjo imam: A BI SE NAŠLA NA TEM SVETU KATERA, KI BI ME Z VESELJEM IN MOJIM DOVOLJENJEM BRCNILA V RIT, DA KONČNO ZAČNEM SPET MIGAT V VAŠIH IZZIVIH????? PROSIMMMMMMM in hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, pa saj si bila vedno pridna in sodelovala in kakor vem, si bila sedaj na doooolgem dopustu :-)) Če ti zdravje dopušča, vem da boš našla 1x na 14 dni čas in nekaj ustvarila tudi za nas .-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izbor in iskrene čestitke dekletom. Mojca, ti pa le hitro papirčke v roke in naredit eno luštno voščilnico po skici za CRAFT-alnico :) Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga dekleta, hvala za vaše priznanje. Zelo sem vesela. :-) Čestitke Maji in Urški za TOP3 ter cherio urgii za srečo pri žrebu!
    Mojca, ti pa papirčke v roke, pa gremo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke dekleta, nagrade so šle v prave roke:). Mojca, tebe pa res že pogrešam, tako da le počasi zaključi z dopustom:))).

    OdgovoriIzbriši
  6. S Cvetočega travnika je prišel namig, naj pokukam sem :)) Najlepša hvala, moj dan je takoj lepši :) Čestitke vsem ostalim srečnim nagrajenkam! Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo hvala gospod Random za darilni bon :)
    Čestitke tudi drugim izbrankam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Juupiii...res vesela. :) Najlepša hvala!!!
    Ostalim nagrajenkam pa prav tako iskrene čestitke.
    Lp, Urška :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Iskrene čestitke dekleta za uvrstitev med top 3 in žreb.

    OdgovoriIzbriši