sreda, 28. oktober 2015

Izziv #146: SOŽALNICE


Prav lepo pozdravljeni!
Hvala vam za vseh  46  čudovitih izdelkov prejšnjega izziva.
Presenetile ste.
 


Bliža se dan spomina na mrtve, zato se tokratni izziv imenuje
SOŽALNICE
Videti želimo izdelek s katerim izrekamo sožalje, saj je tudi to del življenja.


 

SPONZOR MESECA OKTOBRA
je spletna trgovina
 
Darilnica Klavdija je del podjetja Storitve Klavdija in je rastla čisto tiho in počasi, bila je moj prosti čas, moja peta ljubezen. V aprilu bomo pihali 5. svečko,  zato nas le spremljajte, ker se bo celo leto dogajalo marsikaj zanimivega. Vsak dan sem vesela in hvaležna, ker med ustvarjalkami resnično ni dolgčas. Trgovinica ponuja končne izdelke slovenskih ustvarjalcev ter ustvarjalni material za papirčkanje, nakitkanje, modeliranje in šivanje. Z vsakim dnem rastemo in upam, da vam bom vedno lahko ponudila nekaj novega in zanimivega.
Najdete me na www.darilnica-klavdija.si ali FB strani (https://www.facebook.com/darilnicaklavdija.si?ref=hl). Po predhodnem dogovoru, pa me lahko obiščete tudi na Viru pri Stični, kjer si bom z veseljem vzela čas za vas.
Vaš trud bo tudi tokrat nagrajen. Darilnica Klavdija vsem iz TOP3 podarja naslednjo nagrado : 


Nagrada za prvo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalna" MAVELU  je 


Nagrada za drugo naključno izžrebano sodelujočo, ki jo podarja
"generalni"  USTVARJALNI DOTIK  je:


Ne pozabite, da lahko na en izziv prijavite kar TRI nove izdelke in si tako povečate možnost nagrade.

Čas za prijavo se izteče v 
torek, 10. novembra 2015, ob 23.55




V mesecu oktobru z nama kot gostja ustvarja:

 


 




Ni komentarjev:

Objavite komentar