sreda, 30. april 2014

Top 3 106- izziva EMBOSIRAN DETAJL


Po mnenju ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so se v 




najbolj kreativno izrazile: 











Vse tri so nas očarale z enostavno, vendar prekrasno čestitko. 



ČESTITKE VSEM!!!



Na svoj blog lahko dodate slikico Top3, pod njo pa vpišete mesec, 
v katerem ste top3 osvojile.





Nagrado, ki jo podarja Teta Beta 






...... pa dobiiiiiiiii ......



CVETOČI TRAVNIK, čestitamo!!!


Piši nam na craft.alnica@gmail.com in sporoči naslov,
da ti lahko posredujemo zasluženo nagrado.

9 komentarjev:

  1. Juhu, hvala za TOP 3 :).
    Čestitke tudi Heleni in Maji, ter seveda zmagovalki.
    Lep dan

    OdgovoriIzbriši
  2. TOP 3 ste res super in vsem trem iskrene čestitke.Jaz pa sem prav tako zeeeelo vesela,saj to da se prvič nekje pojaviš in imaš takšno srečo, da si izžreban se pa tudi ne naredi vsak dan.
    Lep dan vsem

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke vsem trem in izžrebanki :)...
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izbor najlepših. Čestitke vsem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Najlepša hvala, tudi tokrat sem v odlični družbi, čestitke Heleni, Tini in Andreji! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, šele zdaj sem zasledila, kaj me je doletelo :) Presrečna in presenečena!

    OdgovoriIzbriši